Feedback geven en ontvangen
Feedback geven doe je verbaal én non-verbaal. Je vraagt erom en je geeft het. Of nog niet? Je team komt alleen verder als je hier goed in wordt. En dat kan iedereen. Deze workshop helpt je in no-time op weg met praktische tips, dynamische oefeningen en levendige voorbeelden.
Speciaal ontwikkeld voor teams die online en offline samenwerken. |
De inhoud van de workshop bestaat uit drie onderdelen
De details van de workshop bepalen we graag samen met jou. Maar de basis staat als een huis.
1. De beste manier om het te doen is om het te doenDit is het kader voor de workshop. Gewoon doen. We introduceren een voor elke deelnemer direct bruikbaar model om nieuw gedrag toe te passen. Alle tips en ervaringen over feedback geven en ontvangen passen in dit model.
|
2. Feedback geef je én ontvang jeFeedback is tweerichtingsverkeer. Je geeft het én je ontvangt het. Deelnemers leren en gaan direct aan de slag met een uitzonderlijk praktisch feedbackmodel. Toepasbaar in iedere werkomgeving; online en offline.
|
3. Feedback is niet alleen verbaal ...Feedback geef je verbaal én non-verbaal. Welke indruk laat je achter als je op je telefoon kijkt tijdens een presentatie? Of wegkijkt in een videocall? Of hoe zorg je ervoor dat je tijdens het samenwerken je teamgenoten ook non-verbaal de juiste feedback geeft? Deelnemers raken zich bewust van non-verbale feedbacksignalen in zowel één-op-één als groepsomgevingen.
|
Na afloop van de workshop kun je, in online en offline samenwerking:
- Experimenteren met kleine momenten van feedback
- Het praktische feedbackmodel direct toepassen
- Verschillende typen feedback onderscheiden en toepassen
- Diversiteit in lichaamstaal toepassen in verschillende dagelijkse werksituaties om ook daarmee de juiste signalen af te geven
- Anderen inspireren en beïnvloeden om dat ook te doen.
Oftewel; in de eerste echte communicatiesituatie ná de workshop kan elke deelnemer meteen aan de slag met nieuw gedrag.
Bekijk ook onze andere workshops: