SANDBOXcompany
  • Home
  • Over ons
    • Dit zijn wij
    • Ons werk
    • Duurzaamheid
  • Over SANDBOX
    • De SANDBOX methode
    • Cases
  • Blog
  • Contact

'Beter online contact'

In deze opdracht voor onderzoeksbureau MWM2 verbeterde het team in één dag de online klantcontactmogelijkheden en het achterliggende interne proces.
Foto

De aanleiding

(Potentiële) klanten kunnen op verschillende manieren in contact treden met MWM2. Eén manier is via relevante artikelen over onderzoek. MWM2 wilde het voor haar klanten gemakkelijker en persoonlijker maken om via deze artikelen bij de juiste onderzoeker van het bureau terecht te komen.
Foto

De opdracht en het team

De opdracht: maak in één dag een template voor contact via online artikelen, schrijf een set heldere call-to-actions en stel het achterliggende interne proces op. In het team zaten kwalitatieve -en kwantitatieve onderzoekers, een IT-er en marketeers.
Foto

Het resultaat

Halverwege de SANDBOX-dag beoordeelden verschillende klanten van MWM2 real-time de uitwerking. Ook eigen collega's gaven feedback. Het resultaat aan het eind van de dag:  
  1. een nieuw technisch template voor online contact
  2. een live online aangepast artikel
  3. een set nieuwe call-to-actions
  4. een interne procesbeschrijving
Job done!​
Heb je ook een sandbox-idee?
​neem gerust contact op!
Geregistreerd als SANDBOXcompany in Heemstede
KvK nummer: 70937230
​IBAN: NL76KNAB0257145052
​BTW: NL002075446B58

2023 - SANDBOXcompany
​Algemene Voorwaarden
Meer info?
Bel ons, vul ons contactformulier in, of mail:
​E: Arjan@sandboxcompany.nl

Vind Arjan van SANDBOXcompany op
  • Home
  • Over ons
    • Dit zijn wij
    • Ons werk
    • Duurzaamheid
  • Over SANDBOX
    • De SANDBOX methode
    • Cases
  • Blog
  • Contact